NY MINI APP.

#NEXTGEN

Ved hjælp af et indbygget 4G-SIM-kort og MINI Connected App har MINI tilbudt sine kunder en problemfri forbindelse mellem smartphone og bil siden 2018. Nu er den nye MINI app tilgængelig for kunder i 30 europæiske markeder og Korea. MINI appen kommer i et nyt design med intuitiv og forenklet brugeroplevelse og nye tjenester, der bl.a. gør det muligt at følge ladestatus og forbrug på enten Deres 100% eldrevne MINI eller plug-in-hybrid.

"Med den nye opdatering tager vi et yderligere skridt mod at udvide den digitale kundeoplevelse omkring vores køretøjer og dermed imødekomme det øgede behov for digitale tjenester og funktioner," siger Peter Henrich, Senior Vice President BMW Group Connected Company Customer. "Med My BMW-app og MINI-appen integrerer vi problemfrit vores køretøjer i vores kunders digitale livsstil. Begge apps tilbyder meget nyttigt indhold både til den daglige brug af køretøjet og i den personlige interaktion med os som brand, som vi konstant udvider ".

Stephan Durach, Senior Vice President BMW Group Connected Company Development, Technical Operations, tilføjer: “My BMW og MINI-appen sætter standarden for brugervenlighed, sikkerhed og pålidelighed. Brugerfeedback og information om brugernes adfærd fra den forrige generation af appen var afgørende for udviklingsprocessen. De to apps inkluderer populære og ofte anvendte funktioner, og den nye platform giver os mulighed for løbende at tilføje nye funktioner tilpasset vores kunders behov.”

MINI APP HIGHLIGHTS.

Nem adgang til køretøjsstatus og funktioner. MINI-appen er det nye mobile instrumentbord til Deres MINI. Det viser oplysninger om køretøjets status og giver udvalgte funktioner adgang til bilen som f.eks. at lokalisere køretøjet eller låse og låse op for dørene.

Funktioner for navigationen. Destinationer er lette at finde ved hjælp af den integrerede søgefunktion og kan sendes direkte fra appen til køretøjets navigationssystem. Det er også muligt at sende destinationer fra tredjepartsapps. Kortet viser den aktuelle trafiksituation, tankstationer og ladestationer samt parkeringsfaciliteter.

Funktioner til Plug-in hybrid og 100% el. Appen tilbyder nye tjenester til MINI Countryman Plug-In Hybrid og den helelektriske MINI Cooper SE, f.eks. et forbedret overblik over rækkevidde tilbage på batteriet, opladningsstatus og opladningshistorik. Ved hjælp af appens funktioner kan De som MINI ejer optimere opladningsprocessen. Derudover kan De forbedre køretøjet til køreturen inden De ankommer til bilen, f.eks. opvarmning af kabinen om vinteren eller afkøling om sommeren for at øge komforten.

Nem adgang til MINI Service. MINI-appen muliggør direkte kontakt med en MINI-servicepartner, og De kan holde øje med Deres køretøjs servicebehov. Hvis det er nødvendigt, kan en aftale foretages direkte i appen. MINI Vejhjælp kan også nås via appen i tilfælde af problemer med køretøjet. Hvis der gives godkendelse, kan servicepersonalet se køretøjets placering. Samtidig kan De spore servicekøretøjets ankomst.

 

FIND JAN NYGAARD AS

Kgs. Lyngby
Firskovvej 33
2800 Kgs. Lyngby
Telefon:
4588 6600
Mail:
Skriv til os
København
Englandsvej 389
2770 Kastrup​
Telefon:
3259 4611
Mail:
Skriv til os
Ishøj
Baldersbækvej 13
2635 Ishøj​
Telefon:
4345 9933
Mail:
Skriv til os
Ejby
Erhvervsvej 1-7
2600 Glostrup
Telefon:
4588 6600
Mail:
Skriv til os