​Kgs. Lyngby - 4588 6600

​København - 3259 4611

Ishøj - 4345 99​33

Vores 10 kundeløfter til dem

Vi har opstillet 10 konkrete kundeløfter til Dem, som De som minimum kan forvente indfriet, når De besøger Jan Nygaard AS

Alle snakker om kundeservice og kundepleje, men få gør noget konkret ved det. Hos Jan Nygaard AS kan vi bakke vores påstand op med vores resultat som det bilmærke i Danmark med de mest tilfredse bilejere ifølge AutoIndex.

  1. Vi garanterer, at der altid er ledig parkeringsplads ved vores forretning.
  2. Vi tilbyder altid en prøvetur, når det passer i Deres kalender.
  3. Vi afleverer altid Deres bil i vasket og rengjort stand efter et servicebesøg.
  4. Vi tilbyder Dem alternativ transport, hvis det er upraktisk at vente, mens bilen er til service.
  5. Vi kontakter Dem efter hvert besøg for at sikre, at De var tilfreds med oplevelsen.
  6. Vi reagerer hurtigt, når De kontakter os.
  7. Vi holder Dem informeret om eventuelle forsinkelser, ændringer og andre relevante oplysninger.
  8. Vi lader Dem ikke vente unødigt, når De afleverer og afhenter Deres bil.
  9. Vi sikrer, at fakturaen bliver gennemgået punkt for punkt efter et værkstedsbesøg.
  10. Vi bestræber os på at løse Deres problem, spørgsmål eller Deres bekymring korrekt første gang – hver gang.


Gå til Autoindex - ​​BMW ejere er mere tilfredse end andre bilejere

Lyngby

Firskovvej 33

2800 Kgs. Lyngby

Kontakt os

København

Englandsvej 389

2770 Kastrup

Kontakt os

Ishøj

Baldersbækvej 13

2635 Ishøj

Kontakt os

Jan Nygaard AS på Sociale Netværk​

​      

© Jan Nygaard AS​