​Kgs. Lyngby - 4588 6600

​København - 3259 4611

Ishøj - 4345 99​33

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvornår kan jeg få min nye bil?

Når Deres bestilling er gennemført og leverancecenteret har modtaget ordren, vil De modtage en e-mail hvori leveringsdato og tidspunkt vil fremgå. Hvis det pågældende tidspunkt skulle passe Dem dårligt, er De naturligvis velkommen til at besvare den pågældende mail, med et tidspunkt som passer Dem bedre. Vi vil herefter prøve at imødekomme Deres ønske bedst muligt. Venligst vær opmærksom på at leverancecenteret altid yder deres bedste, for at kunne levere bilen hurtigst muligt.

Har jeg mulighed for at flytte leveringen til en senere dato?

Ønsker De at flytte levering til en senere dato, bedes De venligst besvare den første e-mail, som De modtager fra leverancecenteret. Alternativt kan De kontakte leverancecenteret ved at sende en e-mail til:

Lyngby: leveringsteam.lyngby@jan-nygaard.dk

København: levering.kbh@jan-nygaard.dk

Kan jeg få bilen leveret før den aftalte leveringsdato?

Leverancecentret planlægger og koordinerer alle leveringer, således at levering af Deres nye bil sker hurtigst muligt. I tilfælde af, at Deres bil er klar før forventet, vil De blive kontaktet af leverancecenteret for en ny aftale.

Hvad skal jeg gøre med min nuværende bil?

Dette afhænger af købsformen for Deres nuværende bil. De kan få mere information ved at følge et af nedenstående links:

  1. Tilbagelevering af leasingbil til eksternt selskab
  2. Tilbagelevering af leasingbil til BMW Financial Services
  3. Byttebil til Jan Nygaard AS

Hvor lang tid skal jeg afsætte til levering?

Der er afsat 1 time til gennemgang af Deres nye BMW eller MINI, samt informationer og spørgsmål. 

Hvem skal jeg spørge efter, når jeg ankommer på leveringsdagen?

Når De ankommer til Jan Nygaard AS, bedes De henvende Dem i vores lounge, hvor vores værtinde vil tage sig godt af Dem. De vil herefter blive afhentet af vores produkt specialist som vil stå for gennemgang og levering af Deres nye bil.

Hvad gør jeg, hvis jeg skulle blive forhindret i at møde på det aftalte tidspunkt?

Skulle De blive forhindret på det aftalte tidspunkt, bedes De hurtigst muligt kontakte leverancecenteret, så vi herefter i overensstemmelse med Dem kan aftale en ny dato og tidspunkt for levering. De kan kontakte leverancecenteret på e-mail:

Lyngby: ​leveringsteam.lyngby@jan-nygaard.dk

København: levering.kbh@jan-nygaard.dk

Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg gerne vil ændre min ordre/ bestilling?

Hvis De gerne vil ændre Deres bestilling eller i Deres ordre, er De velkommen til at kontakte leverancecenteret på e-mail:

København levering.kbh@jan-nygaard.dk

Lyngby: leveringsteam.lyngby@jan-nygaard.dk

Hvorfor har jeg ikke modtaget min leasingkontrakt fra BMW Financial Services endnu?

Der kan være flere årsager til at De ikke har modtaget Deres leasingkontrakt. De kan læse mere om leasing igennem BMW, ved at følge nedenstående link:

> Leasing gennem BMW Financiel Service

Hvis De fortsat er i tvivl, beder vi Dem kontakte leverancecenteret på e-mail:

København levering.kbh@jan-nygaard.dk

Lyngby: leveringsteam.lyngby@jan-nygaard.dk

Hvordan kommer jeg i kontakt med leverancecenteret?

For at vi bedst muligt kan hjælpe Dem, bedes De kontakte leverancecenteret på e-mail:

København levering.kbh@jan-nygaard.dk

Lyngby: leveringsteam.lyngby@jan-nygaard.dk

Vi forsøger at besvare Deres henvendelse hurtigst muligt, inden for vores normale åbningstid, som er:

Mandag til fredag: 09.00 - 17.30

I akutte situationer, beder vi Dem fortsat benytte e-mail adresserne ovenfor.

Hvad skal jeg gøre i forhold til betaling?

Ved betaling af førstegangsbetaling eller den totale købesum, har De følgende muligheder:

  • Betaling kan ske via bankoverførsel dagen før leveringsdatoen på reg nr. 4316 og konto nr. 4768308519.
    ​Venligst tilføj Deres navn til notatfeltet.

  • ​De er også meget velkommen til at medbringe Deres dankort og betale beløbet på selve leveringsdagen.

Hvad skal jeg huske at medbringe til levering?

​De bedes medbringe Deres Kørekort.

Har De indgået en aftale med Jan Nygaard AS, der indebærer køb af Deres nuværende bil, bedes De følge nedenstående link:

> Byttebil til Jan Nygaard AS

Hvor kan jeg få min bil leveret?

Vi tilbyder levering af Deres nye bil i den forretning, hvor handlen er gennemført.

Adresse til vores afdeling i Lyngby:

Firskovvej 33

2800 Kgs. Lyngby.

Adresse til vores afdeling i København:

Englandsvej 389

2770 Kastrup

Kan jeg få instruktion og gennemgang af min nye bil flere gange?

Hos Jan Nygaard AS tilbydes der en ekstraordinær re-levering i form af 1 time til Dem, der ønsker dette. De vil blive taget imod af vores produktspecialist, som står klar til at hjælpe og gennemgå Deres spørgsmål sammen med Dem. Er De interesseret i at læse nærmere om Re-levering og tidsbestilling, er De meget velkommen til at følge nedenstående link.

> Jan Nygaard AS - ReLevering.

Bliver bilen leveret på sommer eller vinterhjul?

Hos Jan Nygaard AS, bliver Deres bil, som udgangspunkt, leveret på sommerhjul. Har De i vinterperioden tilkøbt et sæt vinterhjul, tager vi selvfølgelig højde for dette og leverer din bil på vinterhjul i vinterperioden. 

Hvad skal jeg gøre i forhold til min byttebil?

Har De indgået en aftale med Jan Nygaard AS, der indebærer at Deres nuværende bil indgår i handlen, bedes De læse følgende link:

> Byttebil til Jan Nygaard AS

Hvornår kender I mit registreringsnummer?

Her hos Jan Nygaard AS indregistrerer vi Deres bil på selve leveringsdagen. Dette gør vi for at spare Dem for beskatning, forsikring, leasingydelse mm.

Dette betyder at Jan Nygaard AS har kendskab til Deres registreringsnummer på selve datoen for levering. 

Lyngby

Firskovvej 33

2800 Kgs. Lyngby

Kontakt os

København

Englandsvej 389

2770 Kastrup

Kontakt os

Ishøj

Baldersbækvej 13

2635 Ishøj

Kontakt os

Jan Nygaard AS på Sociale Netværk​

​      

© Jan Nygaard AS​